środa, 10 lipca 2013

Dam radę !

Cześć , założyłam tego bloga z myślą aby podzielić się z wami  moimi przeżyciami z dietą kopenhaską. Postanowiłam coś zrobić  dla siebie, nigdy się sobie nie podobałam , nie lubię swojego ciało a przede wszystkim tego uczucia kiedy mam wyjść na imprezę w sukience , wtedy nie mogę na siebie spojrzeć . Wkurza mnie ten wystający brzuch , ramiona których bardzo nie lubię i szerokie biodra . Mam 20 lat i 173cm wzrostu i mam nadwagę ważę 80kg nie lubię tego słowa nadwaga aż ciarki mi przechodzą jak słyszę to słowa ale taka jest prawa Mam Nadwagę , nigdy nie byłam szczupłą osobą ale od momentu kiedy mój cellulit zaczął  być bardziej widoczny i rozstępy zaczęły się pokazywać mówię sobie NIE koniec trzeba ruszyć tłuste dupsko i wziąć się za siebie koniec z jedzeniem czekolady , batoników , cola-colą i innymi słodyczami .  Przyznam szczerze jestem leniwą osoba , nie lubię ćwiczyć , mało się ruszam i  chciałam to zmienić od dłuższego czasu myślałam co tu zrobić aby schudnąć . I postawiłam właśnie na tą dietę . A czemu właśnie na tą ? Skusiły mnie te dwa tygodnie , myślę sobie dam radę to tylko dwa tygodnie , będzie dobrze. ;) A zaczęło się to od przeczytania artykułu w joy-u o tej diecie , opisana w nim dziewczyna schudła 8kg w dwa tygodnie, Myślę sobie ona dała radę i ja też dam , pokaże wszystkim że potrafię to zrobić . Rano obudziłam się z myślą to jest ten dzień CZAS NA ZMIANY , i szybko weszłam na stronę internetową http://kopenhaska.eu/.   I od tego wszystko się zmieniło . 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz