środa, 10 lipca 2013

Dzień Pierwszy

  • Śniadanie: 1 kubek czarnej kawy, 1 kostka cukru
  • Obiad: 2 jajka na twardo, pół paczki (szklanka) gotowanego szpinaku lub brokułów, 1 pomidor.
  • Kolacja: 1 duzy befsztyk wołowy (200 g), 5 liści sałaty z łyżką oliwy z oliwek i sokiem z cytryny
Jest godzina 9:00 Dzień zaczęłam kubkiem kawy rozpuszczalnej z mlekiem O% i łyżeczką cukru . 
Obiad skromny , zamiast szpinaku użyłam gotowanych brokuł . Zrobiłam sobie z tych składników sałatkę .Na kolację zamiast polędwicy wołowej zastąpiłam to piersią z kurczaka smażoną na oliwie z oliwek , którą wcześniej pokroiłam na mniejsze kawałki , zasypałam mieszanką ziół i odstawiłam na godzinkę do lodówki . Do zrobienia  została mi sałata  . Przyznam szczerze w ogóle mi ona nie smakowała . Na tej stronie co podałam wcześniejszym poście zalecane jest picie wody 2 litrów dziennie . Ja piję 3 litry , ponieważ jest bardzo gorąco i jak jestem głodna , oszukuje organizm wodą . W tej diecie można tylko zamieniać sobie obiad z kolacją . Ja zrobiłam pewne modyfikację . Piję 3 litry wody dziennie , żuję gumę miętową , kiedy mam kryzys ,,głodowy,, jem dwa wafle ryżowe lub jem jogurt naturalny z orzechami bądź z pestkami słonecznika lub dodam mój ulubiony  owoc , to co lubię to dodaję . Takie rzeczy jak soki i słodkie gazowane napoje , słodycze, białe pieczywo przestrzegam . 
plus z łyżeczką jogurtu naturalnego do smaku 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz